2010. március 9., kedd

Régi mesékről


Ennyi. Feltöltöttem az összes irományt, amit abban a régi, töröltnek vélt mappában találtam az otthoni gépen. Nekem jól esett újraolvasni őket. Pár év múlva talán ismét rájuk nézek. Kíváncsi vagyok, akkor majd milyen érzés lesz. Biztosan más, mint most. Valószínűleg addigra megint sokat fogok változni.

Van még egy novella. Egy egészen más történet. Ezt direkt nem dobtam ki. Nem is gépre, hanem egy füzetbe írtam. És nem is olyan régen. Valamikor tizenkettedikben. Ha sikerül kisilabizálnom a kusza írást, azt is begépelem. A firkálmány nem nagy szám, de nekem fontos. Az az utolsó írásom. Az érettségire való tekintettel utána nem álltam neki másnak. A vizsgák után, pedig nem tudtam, nem volt kedvem írni. Mozgalmas volt az élet. Majd később talán mesélek arról is... és Gébről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése